78193
Książka
W koszyku
Jest to pozycja z zakresu dydaktyki, omawiająca metody i formy pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo. Treść książki stanowi materiał, który jest wynikiem wieloletniej obserwacji i doświadczeń autorów, w pracy z dzieckiem upośledzonym umysłowo. Autorzy zaprezentowali wiele przykładów ćwiczeń opracowanych w celu dostosowania wymagań programowych do możliwości rozwojowych ucznia. Dzięki postępom, nawet bardzo niewielkim, dziecko odniesie sukces, gdyż będzie potrafiło zrobić coś, czego wcześniej nie umiało oraz zrobi krok w kierunku osiągnięcia autonomii. „Postępowanie wychowawcze w upośledzeniu umysłowym” zawiera zestaw szczegółowo opracowanych programów pracy stopniowej. Każdą umiejętność czy pojęcie, które dziecko powinno wg programu opanować, rozbito na liczne etapy. Zaproponowana przez autorów metoda pracy, powinna przebiegać temat po temacie. Jednocześnie każda czynność musi służyć jakiemuś celowi tak, aby dziecko mogło od razu widzieć efekt swoich działań.
Status dostępności:
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej