77944
Książka
W koszyku
Praca pilota ma kluczowe znaczenie dla oceny jakości usług oferowanych przez biuro podróży. Pilot jest przedstawicielem biura, z którym klienci przebywają przez cały czas trwania imprezy turystycznej, Od jego wiedzy z geografii, historii, socjologii i społeczności lokalnych, a przede wszystkim od osobowości pilota, umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych i profesjonalizmu w pracy, zależy zadowolenie klienta i pełna satysfakcja z konsumpcji usług, Dlatego pilot musi ustawicznie doskonalić swoje umiejętności. Najlepszym sposobem realizacji tego celu są stałe ćwiczenia. Pomagają one wykorzystać nabytą* wiedzę w praktyce, co w tym zawodzie jest czynnikiem decydującym o sukcesie, Ćwiczenia ułatwiają też opanowanie wiedzy teoretycznej i zwiększają szansę zdania trudnego egzaminu umożliwiającego uzyskanie licencji pilota.
Status dostępności:
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 379 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej