77944
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest dla surdopedagogów, rodzin dzieci nie-słyszących studentów, pedagogiki specjalnej, surdologopedów, audiologów, protetyków i inżynierów zajmujących się aparatami słuchowymi, audiometrystów, pracowników socjalnych. Skorzystają z niej pracownicy przedszkoli masowych, w których przebywają dzieci nie-słyszące, pediatrzy, którzy ciągle nie doceniają wagi wczesnego wykrycia uszkodzenia narządu słuchu, i wszyscy ci, którzy mają kontakt z osobami niesłyszącymi. Polecam tę książkę ze względu na jej merytoryczną wartość -dostajemy bowiem gotowy program postępowania, sprawdzony w szkolnictwie węgierskim na przestrzeni kilkunastu lat. Możemy go traktować jako punkt wyjścia w pracach nad doskonaleniem naszych rozwiązań metodycznych. Mając na uwadze dobro dzieci, możemy skorzystać z doświadczeń i wzbogacić nasze metody kształcenia niesłyszących.
Status dostępności:
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Podstawą tł. na jęz. pol. była książka wyd. w jęz. niem. : Hör - Sprach - Erziehung für hörgeschädigte Kinder".
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 208-[211].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej